Olen mira olen 10v. Harrastan teatterii. Asun jäkessä. Mul on kaks kissaa niitten nimet on matti ja manteli sit meillä on myös hevosii. Mun hevosen nimi on Liinu ja sit meillä on myös Mirette,Valta,Vilja,Bella ja patu ja sisu myytiin juuri. ja sit meillä on myös lehmii kanoja kukkoja ja koira ja paljon kissoja. Mul on paljon kavereita. Mul on pitkät vaaleet hiukset vihreet silmät pitkät ja taipuista ripset. Olen 160 cm pitkä joo oon vähän yli pitkä mut ei voi mitää. Mun tyyli on aika jännä yleensä värikkäät farkut ja joku ihg paita. Mun lempi ruoka on noh kaikki pastat ja lempi juoma mäkin mansikka pirtelö. Mun lempi ohjelmat on salkkarit,Uusi päivä,70 show,meidän faija,kellarin kunkku,kadoneen jäljillä,terra nova ja helsingin herra ja duudsonit ja paljon paljon muuta. Mun musa makuun kuuluu robin.justin bieber,britneys spears,rihanna,katy perry,anna abreu,jare&villegalle,miley curus ja ledy gaga ja paljon muita.Siin oli vähän tietoo musta terkuin maskuliiniwink

thumbnail.aspx?q=4815358910269029&id=6ca